Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych w ramach projektu "Przystanek Praca" - Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Informujemy, że wszelkie podania, wnioski oraz inne pisma w sprawach indywidualnych* załatwianych przez Urząd, które zostaną przesłane wyłącznie na adres poczty elektronicznej Urzędu (e-mail), pozostaną bez rozpatrzenia.

Dopuszczalne formy skutecznego złożenia pisma do Urzędu to:

►platforma praca.gov.pl – rekomendowany kanał do załatwiania spraw w PUP Wadowice online,
►system e-Doręczeń: AE:PL-86121-18677-BBAUI-16,
►elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /12180/SkrytkaESP,
       ► pod warunkiem, że zostanie ono podpisane kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem
          osobistym

►osobiste złożenie pisma w siedzibie Urzędu,
►przesłanie pisma drogą listowną – za pośrednictwem operatora pocztowego

* Jednocześnie przypominamy o obowiązku niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia, informowania Urzędu o wszelkich zmianach dotyczących:

►danych przekazanych w trakcie rejestracji,
►treści złożonych oświadczeń, w tym oświadczeń o przychodach,
►innych dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń przewidzianych w ustawie,
►podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub złożenia wniosku o wpis do CEIDG,
►oraz wszelkich innych okoliczności mających wpływ na utratę prawa do zasiłku.


Nabór wniosków o organizowanie prac interwencyjnych w ramach projektu "Przystanek Praca"

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach, w związku z realizacją projektu „Przystanek praca” w ramach programu Fundusze Europejskie dla Małopolski 2021-2027, ogłasza nabór i zaprasza pracodawców oraz przedsiębiorców do składania wniosków o organizowanie prac interwencyjnych.

W niniejszym naborze przewidziano zawarcie umów o organizowanie prac interwencyjnych dla co najmniej 13 osób bezrobotnych, w przypadku powstania oszczędności liczba ta może ulec zwiększeniu.

Do wykonywania prac interwencyjnych mogą być kierowane osoby bezrobotne zarejestrowane w PUP w Wadowicach, które spełniają co najmniej jedno z poniższych kryteriów:

  1. są osobami długotrwale bezrobotnymi,
  2. są osobami w wieku 18 – 29 lat,
  3. są osobami w wieku 50 lat i więcej,
  4. są osobami z niepełnosprawnościami.

Wysokość refundacji

Okres refundacji
(do wyboru)

Obowiązkowy okres utrzymania stanowiska
po okresie refundacji

2 310,00 zł + część
składki ZUS

3 miesiące

1,5 miesiąca

4 miesiące

2 miesiące

5 miesięcy

2,5 miesiąca

6 miesięcy

3 miesiące

Zasady organizowania prac interwencyjnych oraz druk wniosku o organizowanie prac interwencyjnych udostępnione są w zakładce „Dokumenty do pobrania” → „Prace interwencyjne”.

Wypełnione i kompletne wnioski wraz z załącznikami będzie można składać od dnia 24.07.2025 r.:

a) w siedzibie Urzędu – Wadowice, ul. Mickiewicza 27 – dziennik podawczy,

b) za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera poprzez wysyłkę na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach (będą brane pod uwagę wnioski, które wpłyną do PUP w Wadowicach w  okresie naboru).

Złożone wnioski będą podlegały ocenie zgodnie z kryteriami określonymi w karcie oceny merytorycznej wniosku o organizowanie prac interwencyjnych (załącznik nr 2 do „Zasad organizowania prac interwencyjnych”). 

Do realizacji zostaną uwzględnione wnioski z pozytywną oceną merytoryczną, które uzyskały co mniej 11 punktów, w kolejności wpływu do Urzędu, aż do wyczerpania planowanych miejsc organizacji prac interwencyjnych.

Informacja o zakończeniu naboru wniosków o organizowanie prac interwencyjnych zostanie zamieszczona na stronie internetowej oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach.

  • Szczegółowych informacji udziela: Maria Jużkiewicz, tel. (33) 43 22 126 lub (33) 43 22 110

 

 

Informacje o publikacji dokumentu

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy  w Wadowicach
Wadowice, ul. Adama Mickiewicza 27
34-100 Wadowice
Telefon: (33) 873-71-00,  (33) 873-50-20, (33) 873-50-21, (33) 823-22-32 
E-mail:  pup@wadowice.praca.gov.pl
EPUAP: /12180/SkrytkaESP
ADRES SKRZYNKI DO e-DORĘCZEŃ AE:PL-86121-18677-BBAUI-16
NIP: 551-21-28-125
REGON: 357112231
Przed budynkiem Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach znajduje się wydzielone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami oraz winda/podnośnik zewnętrzny umożliwiający wejście do Urzędu.
 
§ Korespondencja z Urzędem §

 

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Zgodnie z ww. przepisem, treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 

  • osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy. 

Jednocześnie informujemy, że wszelkie podania, wnioski oraz inne pisma w sprawach indywidualnych* załatwianych przez Urząd, które zostaną przesłane wyłącznie na adres poczty elektronicznej Urzędu (e-mail), pozostaną bez rozpatrzenia.

Dopuszczalne formy skutecznego złożenia pisma do Urzędu to:
►platforma praca.gov.pl – rekomendowany kanał do załatwiania spraw w PUP Wadowice online,
►system e-Doręczeń: AE:PL-86121-18677-BBAUI-16,
►elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /12180/SkrytkaESP,

       ► pod warunkiem, że zostanie ono podpisane kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

►osobiste złożenie pisma w siedzibie Urzędu,
►przesłanie pisma drogą listowną – za pośrednictwem operatora pocztowego

* Jednocześnie przypominamy o obowiązku niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia, informowania Urzędu o wszelkich zmianach dotyczących:

►danych przekazanych w trakcie rejestracji,
►treści złożonych oświadczeń, w tym oświadczeń o przychodach,
►innych dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń przewidzianych w ustawie,
►podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub złożenia wniosku o wpis do CEIDG,
►oraz wszelkich innych okoliczności mających wpływ na utratę prawa do zasiłku.