I. Rejestracja osób bezrobotnych i poszukujących pracy:
- drogą elektroniczną jako:
- pełna rejestracja elektroniczna, która polega na wniesieniu do urzędu, za pośrednictwem formularza elektronicznego zamieszczonego na platformie praca.gov.pl wniosku wraz z załącznikami (czytelne skany lub zdjęcia) w postaci elektronicznej i opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym,
- prerejestracja, która polega na złożeniu do urzędu pracy wniosku w postaci elektronicznej bez podpisu elektronicznego wraz z załączonymi niezbędnymi dokumentami (czytelne skany lub zdjęcia). Rejestracji dokonuje się z dniem, w którym osoba zgłosi się do powiatowego urzędu pracy - po poświadczeniu przez nią własnoręcznym podpisem przekazanych przez nią danych i złożeniu stosownych oświadczeń.
Zapraszamy do zapoznania się z instrukcjami: Elektroniczna rejestracja krok po kroku oraz Jak założyć profil zaufany
- rejestracja osobista w siedzibie PUP w Wadowicach – wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu miejsca i terminu wizyty.
Numery telefonów, pod którymi można ustalić termin rejestracji: 33 43 22 101
Jeżeli osoba była wcześniej zarejestrowana jako bezrobotna lub poszukująca pracy, ponowna rejestracja polega na dokonaniu aktualizacji danych istniejących w ewidencji Urzędu. Stąd osoby rejestrujące się po raz kolejny powinny dołączyć tylko te dokumenty, które nabyły po ostatnim wyrejestrowaniu z Urzędu.
Szczegółowe informacje jakie dokumenty należy przedłożyć można znaleźć tutaj: