ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ - nabór wniosków w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wadowickim (IV)” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 - Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach

Informujemy, że wszelkie podania, wnioski oraz inne pisma w sprawach indywidualnych* załatwianych przez Urząd, które zostaną przesłane wyłącznie na adres poczty elektronicznej Urzędu (e-mail), pozostaną bez rozpatrzenia.

Dopuszczalne formy skutecznego złożenia pisma do Urzędu to:

►platforma praca.gov.pl – rekomendowany kanał do załatwiania spraw w PUP Wadowice online,
►system e-Doręczeń: AE:PL-86121-18677-BBAUI-16,
►elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /12180/SkrytkaESP,
       ► pod warunkiem, że zostanie ono podpisane kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem
          osobistym

►osobiste złożenie pisma w siedzibie Urzędu,
►przesłanie pisma drogą listowną – za pośrednictwem operatora pocztowego

* Jednocześnie przypominamy o obowiązku niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia, informowania Urzędu o wszelkich zmianach dotyczących:

►danych przekazanych w trakcie rejestracji,
►treści złożonych oświadczeń, w tym oświadczeń o przychodach,
►innych dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń przewidzianych w ustawie,
►podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub złożenia wniosku o wpis do CEIDG,
►oraz wszelkich innych okoliczności mających wpływ na utratę prawa do zasiłku.


ŚRODKI NA DZIAŁALNOŚĆ GOSPODARCZĄ - nabór wniosków w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wadowickim (IV)” Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020


Ogłaszamy zamknięty nabór wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób młodych pozostających bez pracy w powiecie wadowickim (IV)". 
Maksymalna kwota dofinansowania o jaką może ubiegać się wnioskodawca wynosi 20 000,00 zł.
 
Limit środków przeznaczonych na to zadanie w ramach niniejszego naboru wynosi 360 000,00 zł.
 
Zasady przyznawania jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej, druk wniosku o dofinansowanie oraz wzór wypełnionego wniosku udostępnione są 
w zakładce „Dokumenty do pobrania" → „Jednorazowe środki z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej".
Wypełnione i kompletne wnioski wraz z załącznikami będzie można składać od dnia 17.02.2020 r. do dnia 21.02.2020 r.:
a) w sekretariacie siedziby Urzędu – Wadowice, ul. Mickiewicza 27, pok. 204,
b) za pośrednictwem operatora pocztowego poprzez wysyłkę na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach.
                
Złożone wnioski będą podlegały ocenie formalnoprawnej i merytorycznej zgodnie z kryteriami określonymi w kartach oceny (załącznik nr 1 i 2 do „Zasad przyznawania jednorazowo środków z Funduszu Pracy na podjęcie działalności gospodarczej").

Do realizacji zostaną uwzględnione wnioski z pozytywną oceną formalnoprawną i merytoryczną, które uzyskały kolejno najwyższą ilość punktów, aż do wykorzystania limitu środków Funduszu Pracy określonego dla niniejszego naboru z zastrzeżeniem, że wniosek, który w ocenie merytorycznej uzyska mniej niż 30 punktów będzie rozpatrzony negatywnie. W przypadku wniosków, które uzyskają taką samą liczbę punktów o kolejności rozpatrzenia decydować będzie długość pozostawania Wnioskodawcy w rejestrze osób bezrobotnych.
Kolejność złożenia wniosku w tut. Urzędzie nie decyduje o sposobie jego rozpatrzenia. 
 
Wnioski złożone w danym naborze, które uzyskają pozytywną ocenę formalnoprawną i merytoryczną a nie zostaną zrealizowane z uwagi na rozdysponowanie limitu środków - nie przechodzą do realizacji w kolejnym naborze.
Informacje o publikacji dokumentu

5,0%Stopa bezrobocia w Polsce  

Stan na koniec maja 2025 r.

wykres statystyki

  • 1.721,90 zł Podstawowy zasiłek dla bezrobotnych
  • 2.066,30 zł Stypendium dla bezrobotnego w okresie odbywania szkolenia
  • 861,00 zł Dodatek aktywizacyjny
  • do 53.773,70 zł Środki dla bezrobotnego na podjęcie działalności gospodarczej
Artykuły prawne

Zobacz akty prawne dotyczące bezrobocia i promocji zatrudnienia

Zobacz

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz informacje na temat obsługi niepełnosprawnych.

Zobacz

Powiatowy Urząd Pracy  w Wadowicach
Wadowice, ul. Adama Mickiewicza 27
34-100 Wadowice
Telefon: (33) 873-71-00,  (33) 873-50-20, (33) 873-50-21, (33) 823-22-32 
E-mail:  pup@wadowice.praca.gov.pl
EPUAP: /12180/SkrytkaESP
ADRES SKRZYNKI DO e-DORĘCZEŃ AE:PL-86121-18677-BBAUI-16
NIP: 551-21-28-125
REGON: 357112231
Przed budynkiem Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach znajduje się wydzielone miejsce parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami oraz winda/podnośnik zewnętrzny umożliwiający wejście do Urzędu.
 
§ Korespondencja z Urzędem §

 

Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach informuje, że nie udziela odpowiedzi na korespondencję otrzymywaną pocztą elektroniczną, która nie spełnia wymogów określonych w art. 63 § 2 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego.

Zgodnie z ww. przepisem, treść kierowanej korespondencji powinna zawierać co najmniej wskazanie: 

  • osoby, od której pochodzi (jej imienia i nazwiska), 
  • adresu (kodu pocztowego, miejscowości, ulicy, nr domu i mieszkania) tej osoby, 
  • przedmiotu sprawy, której dotyczy. 

Jednocześnie informujemy, że wszelkie podania, wnioski oraz inne pisma w sprawach indywidualnych* załatwianych przez Urząd, które zostaną przesłane wyłącznie na adres poczty elektronicznej Urzędu (e-mail), pozostaną bez rozpatrzenia.

Dopuszczalne formy skutecznego złożenia pisma do Urzędu to:
►platforma praca.gov.pl – rekomendowany kanał do załatwiania spraw w PUP Wadowice online,
►system e-Doręczeń: AE:PL-86121-18677-BBAUI-16,
►elektroniczna skrzynka podawcza ePUAP: /12180/SkrytkaESP,

       ► pod warunkiem, że zostanie ono podpisane kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym

►osobiste złożenie pisma w siedzibie Urzędu,
►przesłanie pisma drogą listowną – za pośrednictwem operatora pocztowego

* Jednocześnie przypominamy o obowiązku niezwłocznego, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ich wystąpienia, informowania Urzędu o wszelkich zmianach dotyczących:

►danych przekazanych w trakcie rejestracji,
►treści złożonych oświadczeń, w tym oświadczeń o przychodach,
►innych dokumentów niezbędnych do ustalenia uprawnień do świadczeń przewidzianych w ustawie,
►podjęcia zatrudnienia, innej pracy zarobkowej lub złożenia wniosku o wpis do CEIDG,
►oraz wszelkich innych okoliczności mających wpływ na utratę prawa do zasiłku.