Na podstawie art. 15 zze. ust. 10 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.),
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach
ogłasza
NABÓR WNIOSKÓW
organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
o przyznanie środków na dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne
ogłasza
NABÓR WNIOSKÓW
organizacji pozarządowych oraz podmiotów, o których mowa w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia
24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
o przyznanie środków na dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenie społeczne
Szczegółowe informacje dostępne tutaj.
Wnioski można składać od dnia 17.04.2020 r. do dnia 30.04.2020 r. |
W A Ż N E !
Przed wypełnieniem i złożeniem wniosku prosimy o zapoznanie się z:
1.„Zasadami ubiegania się o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie".
2. Odpowiedziami MRPiPS dotyczącymi dofinansowań.
Komplet dokumentów składanych do Urzędu powinien zawierać :
1. Umowę o wypłatę dofinansowania wraz z załącznikami (strony od 1 do 13) – 1 plik w formacie pdf,
2. Formularz pomocy publicznej – wypełniany wspólnie z wnioskiem na platformie praca.gov.pl
3. Kalkulator spadku obrotu oraz kalkulator dofinansowania – załącznik nr 2 do Wniosku – plik w formacie excel,
4. Pełnomocnictwo (tylko w przypadku działania przez pełnomocnika) - plik w formacie jpg lub pdf.
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia, w serwisie praca.gov.pl.
Wniosek elektroniczny należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
1.„Zasadami ubiegania się o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla organizacji pozarządowych lub podmiotów, o których mowa w art. 3 ust.3 ustawy o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie".
2. Odpowiedziami MRPiPS dotyczącymi dofinansowań.
Komplet dokumentów składanych do Urzędu powinien zawierać :
1. Umowę o wypłatę dofinansowania wraz z załącznikami (strony od 1 do 13) – 1 plik w formacie pdf,
2. Formularz pomocy publicznej – wypełniany wspólnie z wnioskiem na platformie praca.gov.pl
3. Kalkulator spadku obrotu oraz kalkulator dofinansowania – załącznik nr 2 do Wniosku – plik w formacie excel,
4. Pełnomocnictwo (tylko w przypadku działania przez pełnomocnika) - plik w formacie jpg lub pdf.
Prawidłowo wypełnione i podpisane dokumenty należy składać drogą elektroniczną za pośrednictwem Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia, w serwisie praca.gov.pl.
Wniosek elektroniczny należy podpisać kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym.
W przypadku składania wniosku drogą elektroniczną nie ma potrzeby (!) drukowania, podpisywania umowy w formie tradycyjnej i skanowania jej celem dołączenia do wniosku. Wnioskodawca podpisując wniosek elektroniczny i dołączając plik pdf z szablonem umowy akceptuje jej treść.
Załączniki:
1. Formularz pomocy publicznej
2. Wzór pełnomocnictwa
3. Odpowiedzi MRPiPS dotyczące dofinansowań:
https://www.gov.pl/web/rodzina/wsparcie-dla-przedsiebiorcow-odpowiadamy-na-pytania
https://intranet.praca.gov.pl/pytania