Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach przypomina, iż zgodnie z § 3 ust. 1 umowy w terminie do 30 dni po zakończeniu okresu dofinansowania, każdy przedsiębiorca zobowiązany jest do rozliczenia środków otrzymanych w ramach zawartej umowy o dofinansowanie części kosztów wynagrodzeń pracowników oraz należnych od tych wynagrodzeń składek na ubezpieczenia społeczne dla mikroprzedsiębiorcy, małego i średniego przedsiębiorcy.
Wykaz dokumentów niezbędnych do rozliczenia umowy:
Wykaz dokumentów niezbędnych do rozliczenia umowy:
- kserokopia raportu RCA
- kserokopia deklaracji DRA (jeżeli wnioskodawca nie jest zwolniony)
- potwierdzenie wykonania przelewu do ZUS (jeżeli wnioskodawca nie jest zwolniony)
- lista płac z podpisem pracownika potwierdzającym otrzymanie wynagrodzenia lub
potwierdzenie wykonania przelewu wynagrodzenia
- formularz rozliczeniowy (dokument do pobrania poniżej)
Powyższe dokumenty powinny odnosić się wyłącznie do osób objętych umową o dofinansowanie.
Wszystkie kserokopie dokumentów powinny być poświadczone przez upoważnioną osobę za zgodność z oryginałem, przez co należy rozumieć kserokopię dokumentu zawierającą klauzulę „za zgodność z oryginałem" umieszczoną na każdej stronie wraz z datą i czytelnym podpisem.
Dokument rozliczeniowy do art. 15zzb i 15zze – pobierz