Mirkroprzedsiębiorco złożyłeś wniosek na niskooprocentowaną pożyczkę, koniecznie przeczytaj! Informujemy, iż mikroprzedsiębiorcy którzy złożyli wnioski o pożyczkę dla mikroprzedsiębiorcy, o której mowa w art. 15 zzd. ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. poz. 374, z późn. zm.), zobowiązani są do uzupełnienia wniosku o formularz informacji przedstawianych przy ubieganiu się o pomoc rekompensującą negatywne konsekwencje ekonomiczne z powodu COVID-19. Formularz, który znajduje się w załączniku do niniejszego komunikatu, należy przesłać jako uzupełnienie wniosku elektronicznie poprzez skrzynkę epuap tut. Urzędu. (Sprawy ogólne> Pismo ogólne do podmiotu publicznego) Załączniki: |
Na podstawie art. 15 zzd. ust. 2 ustawy z dnia 31 marca 2020 r. o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych oraz niektórych innych ustaw,
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Wadowicach
ogłasza od dnia 02.04.2020 r.
nabór wniosków na niskooprocentowaną pożyczkę
na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
ogłasza od dnia 02.04.2020 r.
nabór wniosków na niskooprocentowaną pożyczkę
na pokrycie bieżących kosztów prowadzenia działalności gospodarczej
Wniosek o pożyczkę należy złożyć do Powiatowego Urzędu Pracy właściwego ze względu na miejsce prowadzenia działalności gospodarczej.
Pożyczka udzielana jest jednorazowo w wysokości do 5 tys. zł.
Dokumenty:
- kompletnie wypełniony wniosek podpisany przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wnioskodawcy (w przypadku działania przez pełnomocnika, stosowne pełnomocnictwo)
- umowę pożyczki na pokrycie bieżących kosztów podpisaną przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wnioskodawcy (dwa egzemplarze w przypadku składania wniosku w formie papierowej).
można złożyć:
- drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy praca.gov.pl pod warunkiem opatrzenia go kwalifikowalnym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym (do formularza elektronicznego należy załączyć druk umowy w formie pdf, który trzeba również podpisać elektronicznie lub profilem zaufanym);
- pocztą tradycyjną na adres Urzędu: ul. Mickiewicza 27; 34-100 Wadowice;
- do skrzynki na dokumenty znajdującej się przy wejściu do budynku Urzędu.
Wnioski i umowy są integralna częścią (powinny być składane jednocześnie)!
Złożenie dokumentów poprzez platformę praca.gov.pl, po opatrzeniu ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym, pozwoli na sprawniejszą obsługę sprawy, co znacznie może przyspieszyć otrzymanie pożyczki.
W przypadku pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 33 432 21 24.